sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Mesajul meu pentru acesti minunati copii ...

Mesajul meu pentru  acesti minunati copii ...

A trecut o saptamana  de la tragedia din Colectiv,a fost o saptamana in care natiunea s-a trezit din sforait ,o saptamana in care am reusit sa scotem mana din chiloti si sa lasam telecomanda de la tv deoparte ca sa  iesim in strada !
A trebuit sa moara tineri , copiii nostri si prietenii lor sa zaca mutilati in spitale , ca sa reusim sa ne miscam oasele atrofiate de indiferenta in strada si sa cerem o stare de normalitate ! Insa datorita faptului ca suntem un popor de lautari care traieste ,se guverneaza si mananca dupa ureche  am reusit sa ducem suspinele si lacrimile noastre in zona plina de excremente a politicului si iata ca toti aurolacii poleiti ai politicului au iesit la rampa dornici sa isi rezove problemele.
   Suntem ceea ce mancam si traim ceea ce votam, avem politicieni cu bale la gura si buzunare cat un sac de rafie dar nu avem lideri adevarati, avem o armata de preoti plini de aur si paiete,  precum tarfele din cluburi, dar nu avem conditii ,macar umane , in multe scoli si spitale ,vrem sa traim in Europa ,insa ne acceptam sa ne imbracam de la ,, orice produs 15 lei" pentru ca nu stim sa ne cerem dreptul la un nivel normal de viata.
   Generatia mea a fost in decembrie '89 in strada si acolo am ramas din pacate, cei care sunt acum in strada trebuie sa  vindece 26 de ani de minciuna , indiferenta si snobism.Au o misiune grea ,insa am incredere ca ei stiu ce vor ,sunt sigur ca nu vor mai accepta umilinta ,rusinea si ,,violurile' repetate pe care noi le-am suportat indiferenti !
Este timpul lor acum si noi ,da , trebuie sa le cerem iertare , cum am vazut scris pe o pancarta in strada, pentru faptul ca ii lasam acum pe ei sa lupte pentru noi si sa stearga laturile pe care noi le-am facut !
 Daca ne vor ierta , le multumim, daca nu ne iarta tot avem de ce sa le multumim, macar ne arata ce inseamna demnitate si ne aduc aminte ca suntem LUPI  iar lupii nu tradeaza haita !
    NU UITATI ! NU LUPTATI PENTRU NOI ,LUPTATI CA SA DEVENITI OAMENI ...NOI NU MAI PUTEM ! NE-AM VANDUT DEMULT SUFLETELE PRECUM IUDA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Google+ Followers

Totalul afișărilor de pagină